srijeda, 1. lipnja 2016.

RABAC POČETKOM 20. STOLJEĆA U GRO PLANU I STOTINJAK GODINA KASNIJE

Među oko 350 starih i manje starih razglednica Rapca posebno mjesto zauzima ova dupla, koja na najbolji način prikazuje Rabac početkom 20. stoljeća. Jedrenjaci, ogrjevno drvo, uređena luka i kuće na rubu male i od bure zaštićene drage - samo su neki detalji te neobične kartoline. I najkraći prikaz života ondašnjih ljudi!

Premda se u Rapcu vrlo slabo osjeća duh prošlosti i tradicije, kao jednom od zaloga svog turističkog identitete i vjerodostojnosti, dosad me nitko u našem ljetovalištu nije pitao za ustupanje skenova iz zbirke radi uređenja svojevrsnog muzeja Rapca. Štoviše, u početku sam to sam nudio, ali  sam shvatio da bi od mog "nametanja" imao više štete nego koristi. Stoga, podijelite sa mnom radost uživanja u porukama prastarih kartolina Rapca!

Kako je meni šetnja Rapcom najljepša izvan turističčke sezone u njemu sam se našao i početkom prosinca 2018. godine zabavljajući se digitalnim fotoaparatom. U njegovom fokusu je ostalo podosta motiva Rapca, od kojih ću dio podijeliti s vama.

Od razglednice nepoznata autora s početka prethodnog stoljeća do danas proteklo je "samo" oko 120 godina!












Nema komentara:

Objavi komentar